A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatal működési rendje a járványügyi veszélyhelyzet miatt változik.
2021.március 8. napjától a haláleset anyakönyvi ügyintézését kivéve
kizárólag sürgős esetben, előre egyeztetett időpontban lehet a Polgármesteri Hivatal épületébe belépni.
A hivatal épületében FFP2-es arcmaszk viselése és a belépéskor történő
kézfertőtlenítés egészségügyi okok miatt KÖTELEZŐ!
Iratátvétel az Ügyfélszolgálaton történik.
Az Ügyfélszolgálati Iroda nyitvatartása nem változik.
Az online intézhető ügyekről az eugyintezes.hegyvidek.hu weboldalunkon tájékozódhat. Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni,
és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az onkormanyzat@hegyvidek.hu e-mailcímre küldje el kérdését.