Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Gyorsbillentyűk listája

A Polgármesteri Hivatal 2024. december 21-től 2025. január 5-ig igazgatási szünetet tart.
Ez idő alatt a személyes ügyintézés az ügyfélszolgálaton és a szakirodákon is szünetel. A kérelmek során felmerülő esetleges hiányosságok pótlására csak január 6-tól lesz lehetőség. Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.

Személyes adatok

1) Kérjük, adja meg e-mail címét, és válasszon egy biztonságos jelszót

Kérjük, olyan jelszót válasszon, ami
- legalább 8 karakter hosszú
- tartalmaz számot
- tartalmaz nagybetűt
Jelszava akkor biztonságos, ha nem tartalmaz illetéktelenek által könnyen kitalálható információkat (szótári szavakat, születési időt, közeli rokon nevét, stb.) Javasoljuk, hogy választott jelszava legalább egy különleges karaktert (+-!%/=~@&$) is tartalmazzon.
NE használja ugyanazt a jelszavát, amivel más, személyes információkat kezelő szolgáltatást is elér (például Facebook, levelezés)!

2) Személyes adatok

3) Elérhetőségek

4) Számlázási adatok

5) Kártyakezelés

6) Érdeklődési körök

Önkormányzati hírek
Gyermekes szülők
Kikapcsolódás
Támogatás, gondoskodás
Frissen költöztem
Környezetvédelem
Helyi Értékvédelem
A Hegyvidéki Önkormányzat elkötelezett a polgárok személyes adatainak védelme mellett, és adatvédelmi tájékoztatóját (142 kB PDF), valamint adatkezelési szabályzatát (264 kB PDF) a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően alakította ki.
A megadott e-mail címére konkrét ügyek intézéséhez és a rendszer használatához kapcsolódóan mindenképp küldünk e-mail-eket. Az itt megadott hozzájárulása arra vonatkozik, hogy ezen felül e-mail címére időnként további üzeneteket tudjunk Önnek küldeni, melyben az Önkormányzat szolgáltatásairól és az e-ügyintézési rendszer újdonságairól tájékoztathatjuk.

A következő lépések

  1. A regisztráció gomb megnyomásakor létrejön az Ön Hagyvidék Fiókja az e-ügyintézés rendszerben, majd e-mail címének és jelszavának megadásával beléphet.
  2. E-mail címére egy megerősítő e-mailt küldünk, mellyel visszaigazoljuk, hogy regisztrációja létrejött, és ellenőrizzük, hogy a megadott címen Ön tud-e e-mail-eket fogadni. Kérjük, kattintson majd a levélben kapott hivatkozásra a cím megerősítéséhez.
  3. Ahhoz, hogy regisztrációját elektronikus ügyintézésre tudja használni, az Ön személyazonosságának ellenőrzése szükséges. Ha Önnek van Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációja, a Hegyvidéki Önkormányzat e-ügyintézés rendszerébe bejelentkezve kattintson a "Regisztráció megerősítése" gombra és jelentkezzen be a Magyarorszag.hu fiókjával. Ekkor rendszerünk összeveti az Ön által megadott információkat az Ügyfélkapu által nyilvántartott adatokkal.

    Amennyiben ez az azonosítás nem sikeres, vagy Ön nem rendelkezik Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációval, kérjük, egy alkalommal fáradjon be személyesen ügyfélszolgálatunkra, ahol munkatársunk soron kívül ellenőrzi személyazonosító okmányait, és engedélyezi, hogy az e-ügyintézés rendszerben Ön elektronikus úton intézhesse ügyeit.
Ügyfélszolgálatunk címe: Budapest XII., Böszörményi út 23-25. Nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8:00-18:00
Kedd: 8:00-16:00
Szerda: 8:00-16:30
Csütörtök: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-13:30
Megközelítés:
59, 59A és 59B villamos (Kiss János altb. utca)
102, 105, 112, 212 autóbusz (Kiss János altb. utca)

Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán?

Munkatársaink segítségét a (+36 1) 224 5900-as telefonszámon, az 5916, 5395 vagy 5396-os melléken kérheti.