Az óvodai jelentkezés legközelebb 2017. május 8 és 12. között lesz elérhető.

Regisztráció

1) Kérjük, adja meg e-mail címét, és válasszon egy biztonságos jelszót

Jelszava akkor biztonságos, ha legalább 8 karakter hosszú, és nem tartalmaz könnyen kitalálható információkat (szótári szavak, születési idő, közeli rokon nevét stb.)
Javasoljuk, hogy választott jelszava legalább egy számot vagy különleges karaktert (+-!%/=~@&$) is tartalmazzon.
NE használja ugyanazt a jelszavát, amivel az itt megadott e-mail fiókját, vagy más, személyes információkat kezelő szolgáltatást (Facebook) éri el!

2) Személyes adatok

3) Okmányok

4) Elérhetőségek

Hívható:
A Hegyvidéki Önkormányzat elkötelezett a polgárok személyes adatainak védelme mellett, és adatkezelési szabályzatát (264 kB PDF) a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően alakította ki.
A megadott e-mail címére konkrét ügyek intézéséhez és a rendszer használatához kapcsolódóan mindenképp küldünk e-mail-eket. Az itt megadott hozzájárulása arra vonatkozik, hogy ezen felül e-mail címére időnként további üzeneteket tudjunk Önnek küldeni, melyben az Önkormányzat szolgáltatásairól és az e-ügyintézési rendszer újdonságairól tájékoztathatjuk.
Az elektronikusan intézett ügyekben a fizetés és a számlakibocsátás is elektronikusan történik. Amennyiben fizetési kötelezettsége van, erre az adott ügyintézésnél külön felhívjuk a figyelmet. Ha Ön készpénzzel kíván fizetni, akkor ezt pénztári befizetéssel bármelyik Raiffeisen bankfiókban megteheti az utalásnál megadott számlaszámra.

A következő lépések

1) A regisztráció gomb megnyomásakor létrejön az Ön felhasználói fiókja az e-ügyintézés rendszerben, majd e-mail címének és jelszavának megadásával beléphet.

 

2) E-mail címére egy megerősítő e-mailt küldünk, mellyel visszaigazoljuk, hogy regisztrációja létrejött, és ellenőrizzük, hogy a megadott címen Ön tud-e e-mail-eket fogadni. Kérjük, kattintson majd a levélben kapott hivatkozásra a cím megerősítéséhez.

 

3) Ahhoz, hogy regisztrációját elektronikus ügyintézésre tudja használni, az Ön személyazonosságának ellenőrzése szükséges. Ha Önnek van Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációja, a Hegyvidéki Önkormányzat e-ügyintézés rendszerébe bejelentkezve kattintson a "Regisztráció megerősítése" gombra és jelentkezzen be a Magyarorszag.hu fiókjával. Ekkor rendszerünk összeveti az Ön által megadott információkat az Ügyfélkapu által nyilvántartott adatokkal.

Amennyiben ez az azonosítás nem sikeres, vagy Ön nem rendelkezik Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációval, kérjük, egy alkalommal fáradjon be személyesen ügyfélszolgálatunkra, ahol munkatársunk soron kívül ellenőrzi személyazonosító okmányait, és engedélyezi, hogy az e-ügyintézés rendszerben Ön elektronikus úton intézhesse ügyeit.

 

Ügyfélszolgálatunk címe: Budapest XII., Böszörményi út 23-25. Nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8:00-19:00
Kedd: 8:00-16:00
Szerda: 8:00-16:30
Csütörtök: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-13:30

 

Megközelítés:
59, 59A és 59B villamos (Kiss János altb. utca)
102, 105, 112, 212 autóbusz (Kiss János altb. utca)

Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán? Munkatársaink segítségét a (+36 1) 224 5900-as telefonszámon, az 5916, 5395 vagy 5396-os melléken kérheti.

A Hegyvidéki Önkormányzat folyamatosan fejleszti a kerületben élő polgárok számára elérhető elektronikus szolgáltatásait.

 

Jelenleg elektronikus úton intézhető ügyek:

  • Lakossági várakozási hozzájárulás magánszemélyek részére, az első gépjárműre.
  • Óvodai beiratkozás.
  • Várakozási engedély gyermekszállításhoz.
  • Gyermekei iskolai étkezéseit online, sorbanállás nélkül fizetheti be a hegyvidek.menzakartya.hu portálon