Az IdomSoft Zrt. szolgáltató 2025. október 18 (szombat) 21:00-tól 2025. október 19 (vasárnap) 15:00-ig a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) szolgáltatáson karbantartásokat hajt végre. A megadott időablakon belül az e-ügyintézési rendszerben egyes szolgáltatások korlátozottan érhetők el.
Érintett szolgáltatás: azonosítás, várakozási engedély, behajtási engedély, fizetés

Üdvözöljük!


Segédlet Hegyvidék Fiók Regisztrációhoz
Gyakran Ismételt Kérdések

Amennyiben már regisztrált ügyfelünk és rendelkezik Hegyvidék fiókkal, ügyei intézéséhez (folyamatban lévő ügyek megtekintéséhez, új ügy indításához) kérjük, a korábban használt felhasználóneve és jelszava megadásával jelentkezzen be. Új ügyfeleink ide kattintva regisztrálhatnak.

TÁJÉKOZTATÓ DOKUMENTUMOK

Adatvédelmi tájékoztató
Adatkezelési szabályzat
Cookie tájékoztató
Szolgáltatási Szabályzat
Szolgáltatási Szabályzat – melléklet
Információátadási Szabályzat
Másolatkészítési rend

A Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Polgármesteri Hivatala az elektronikus másolatkészítést az IÉNY SZEÜSZ igénybevételével valósítja meg, amelyben a Magyar Posta nyújtja a másolatkészítési szolgáltatást.

Cégképviselet

A gazdálkodó szervezetek számára az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény, valamint az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet kötelezővé teszi az elektronikus ügyintézést.

Amennyiben a céget képvisleő magánszemély már regisztrált ügyfelünk és rendelkezik Hegyvidék fiókkal, a felületre belépve, kérjük válassza az Új ügy indítása / Cégképviselet menüpontot.

Új ügyfeleink ide kattintva regisztrálhatnak.

  • Amennyiben a cégképviselet indítását a cégjegyzésre jogosult személy kezdeményezte, nincs szükség jogosultságo igazoló dokumentum feltöltésére.
  • Amennyiben a cégképviselet indítását NEM a cégjegyzésre jogosult személy kezdeményezte, a regisztrációval egyidejűleg kérjük, hogy az itt található Meghatalmazást az E-papír szolgáltatás igénybevételével a Cégkapun keresztül beküldeni szíveskedjen. Az E-papír szolgáltatás a magyarorszag.hu-n keresztül vagy az epapir.gov.hu oldalon érhető el.

A kérelem benyújtását követően kollégáink néhány napon belül hozzárendelik Önhöz a cégképviseleti jogosultságot.

A cég képviseletét kérelmező magánszemély Hegyvidék Fiókjába történő belépést követően a jobb felső sarokban lévő Felhasználó menüből tudja kiválasztani, hogy a cég képviseletét szeretné-e ellátni vagy saját ügyben magánszemélyként szeretné a felhasználói fiókját használni.


E-papír felület használata

Az E-papír felületre belépve fontos, hogy az alábbi sorrend szerint töltse ki az űrlapot:

epapir_urlap_sorrend2

  1. 1) jelölje ki a „CÉGKAPUBÓL KÜLDVE SZERETNÉK E-PAPÍRT BENYÚJTANI” szövegrész előtti jelölőnégyzetbe, majd adja meg a cég teljes nevét és adószámát,
  2. 2) következő lépésként a CÍMZETT-et adja meg (Budapest Főváros XII. kerület Hegyvidéki Önkormányzat),
  3. 3) azt követően tudja kiválasztani a Témacsoportot,
  4. 4) majd az Ügytípust.

Üzemszünetek

Üzemeltetési információk

 

 

 

Még nem regisztrált? Kérjük, tegye meg, ez mindenképpen szükséges, ha ügyeit elektronikusan kívánja intézni.



Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán?

Munkatársaink segítségét a (+36 1) 224 5900-as telefonszámon, az 5916, 5395 vagy 5396-os melléken kérheti.

A Hegyvidéki Önkormányzat folyamatosan fejleszti a kerületben élő polgárok számára elérhető elektronikus szolgáltatásait.

 

Jelenleg elektronikus úton intézhető ügyek:

  • Lakossági várakozási hozzájárulás magánszemélyek részére, az első gépjárműre.
  • Óvodai beiratkozás.
  • Várakozási engedély gyermekszállításhoz.
  • Gyermekei iskolai étkezéseit online, sorbanállás nélkül fizetheti be a hegyvidek.menzakartya.hu portálon